پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همیر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد زمان پخش «پایتخت ۷» مشخص شد پخش فصل جدید «تا نیایش» از حرم مطهر امام رضا (ع) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عکس‌نوشت | آن عکس فقط یک جایزه نبود پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد کتاب «شیعه» به کتابفروشی‌ها آمد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در ماهی که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره عثمان محمدپرست، خنیاگری که سازش برای خیر کوک بود صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ «علیرضا عصار» مجری تلویزیون شد
سرخط خبرها

«لوپتو» ۵ میلیاردی شد!

  • کد خبر: ۱۳۶۹۲۹
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
«لوپتو» ۵ میلیاردی شد!
انیمیشن «لوپتو» در کمتر از یک ماه اکران، توانست با جذب ۱۸۵ هزار مخاطب کودک و نوجوان در سینما‌های سراسر کشور به فروش چهار میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یابد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با گذشت قریب به یک ماه از آغاز اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو»، فروش این انیمیشن با تکیه بر جذب ۱۸۵ هزار مخاطب کودک و دانش‌آموز از سراسر کشور، به مرز فروش ۵ میلیارد تومان رسیده است.

«لوپتو» همزمان با شروع سال تحصیلی تمرکز ویژه‌ای بر اکران‌های مدارس کرد و طبق آمار سهم دانش‌آموزان سراسر کشور از فروش این انیمیشن ۳۶ هزار مخاطب و ۷.۶۰٠.٠٠٠.٠٠٠ ریال بوده که به عبارتی برابر با ۲۰% مخاطبان و ۱۶% فروش آن است.

این انیمیشن به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، تاکنون ۱۵۰۰ سانس اکران دانش‌آموزی در سراسر کشور داشته است. استان‌های تهران، مشهد، اصفهان و شهرکرد پیشتاز میزان استقبال مدارس از این انیمیشن بوده‌اند.

انیمیشن «لوپتو» از ۱۱ آبان با شعار «شادی ساختنی است» توسط پخش بهمن سبز روی پرده سینماهای کشور رفت و در طول مدت اکران خود توانست صدرنشین گیشه ماهانه سینماهای ایران شود.

به مناسبت پیروزی تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی و با ارائه کد تخفیف IRAN۲۰۲۲ مخاطبان می‌توانند با تهیه بلیت انیمیشن سینمایی «لوپتو» از سامانه گیشه۷، این انیمیشن سینمایی را در روزهای شنبه تا دوشنبه ۵ تا ۷ آذر، با ۳۰% تخفیف در سینماهای سراسر کشور تماشا کنند.

«لوپتو» اثری موزیکال، شاد و مهیج و نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که با تکنیک سه بعدی و برگرفته از قصه و فضایی کاملا ایرانی و در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان جوان کرمانی تولید شده است.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->